În prezenţa Ministrului Transporturilor, Relu Fenechiu, Directorul Registrului Auto Roman, George-Adrian Dincă a lansat proiectul „Call Center – Naţional”, proiect care face parte din strategia de dezvoltare a RAR – RA.
Demersul vizează reconfigurarea actualului mod prin care clienţii Regiei îşi fac programare la activităţile RAR – RA.
Până cel târziu pe 31 mai, RAR – RA va avea un număr unic de telefon la care se vor programa nu numai clienţii din Capitala ci şi din orice altă zonă a ţării.
Avantajele sistemului „Call Center – Naţional” sunt: încărcarea uniformă a reprezentanţelor RAR, accesul rapid al clientului la operatorul care efectuează programarea telefonică, alternativa programării în judeţe limitrofe, dacă intervalul de aşteptare este mai mic. De asemenea, timpul de reacţie va fi foarte scurt şi acţiunile uniforme în cazurile de creştere temporară a numărului de solicitări de programare.
Costurile implementării acestui proiect au fost de 14.800. euro.
George Adrian Dincă – director Registrul Auto Roman
„Din punct de vedere al eficienţei de timp este vorba despre reducerea de la o oră şi jumătate la maximum 10 minute a timpului în care clientul reuşeşte să apeleze Registrul Auto Roman şi ulterior să-şi facă programarea. În prezent, cu actualul sistem, perioada în care apelul clientului către RAR prezintă ocupat, este foarte lungă! Îi asiguram pe toţi clienţii noştri că RAR va deveni un serviciu operativ prompt şi eficient, dar şi de faptul că serviciile Regiei vor rămâne la acelaşi standard de calitate, astfel încât, niciun autovehicul, care va ieşi de pe poarta RAR, să nu pună în pericol viaţa oamenilor “.
TELEFONUL UNIC DE PROGRAMĂRI RAR – RA va fi: 021.9672
PROGRAMĂRI PRIN INTERNET:
http://pro.rarom.ro/programări.asp?main
Comunicatul de presă a fost publicat în data de 29/03/2013